22.10.2011

002. Zakupowe Szaleństwo

Hej !

Dzisiaj, jak sam tytuł wskazuje - było zakupowe szaleństwo!

W związku z tym - że Rufus ma w poniedziałek ( 24.10 ) urodziny ( Roczek !! )
Byliśmy z koleżanką w zoologicznym i kupowałyśmy prezent.
Oto co kupiłyśmy:

Kostka firmy Hilton:



Kość firmy Maced



Kość Cielęcą Maced:


Ucho wędzone:



I taką kostkę:

i poza urodzinami, smakołyki na co dzień:


I dzisiaj zamawiam jeszcze na allegro tunel do agility 5 metrowy:


Jutro będą chrzciny mojej siostry, więc wątpie że napiszę notkę, ale w poniedziałek dam filmiki i fotki z naszego agility :)

Paa :)

4 komentarze:

  1. To rzeczywiście było szaleństwo;p
    Oczekuję na filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszytskiego najlepszgo dla Rufusa!:)
    Ja mojemu psu nie kupuję szuszonych smaków,np.ucho wędzone gdyż weterynarz mi zabronił.
    No to super,że zamawiacie ten tunel:D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dużo ciekawych rzeczy kupiłyście:)
    Będę tu często zaglądać,fajny terrier:).
    Pozdrawiam i sto lat dla Rufusa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat Rufus : D
    Cudowny tunel miałam zamówić taki sam, ale nie wiem jak będzie z popędem małego na adzility bo woli frisbee xd
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń