28.12.2011

006. Gdzie się podział śnieg ?!

Witam i o zdrowie nie pytam, mnie również nie pytajcie :D

Dawno nie pisałam z powodu braku kabla do aparatu, który zabrał mi tata, bo jego okazał się zepsuty, później mi go dał, nie zgrałam wszystkich zdjęć, gdzieś go dałam, zrobiłam nowe zdjęcia, myślałam , że ma go tata, ale był ciśnięty w mojej szufladzie i go zabrał -.-' Ale mam coś z telefonu ... :)

Co się działo?
Fusek ma ubranko, na żądanie taty - moro, o to to coś :

Zawsze zawstydzony w tym ubraniu :D

No, ale jedzenie to co innego !

Podoba sie? :)

Co jeszcze ciekawego.. Wielka bitwa na śnieżki ! Połowa klasy B i ja z [...] ubaw był niezły. Miałam wstawić filmiki, ale jakość okazała się F A T A L N A. Ta telefonie była o wiele lepsza ... 0.0

Co dostaliście pod choinkę?
Ja ciuchy, kalendarz z krajobrazami, czapkę, naklejki na szybę, piłkę do siatkówki, modelinę ( robię kolczyki z modeliny ) i piórnik, no i oczywiście pełno słodyczy ^^
Rufus dostał te różne przysmaki, typu ucho wędzone, kurza łapka itp. oraz smakołyki z ramką firmy Butcher's    , niestety żadnej zabawki xd

Zaniosłam na wigilię 6 świeczników, wróciły dwa :D Więc zrobiłam mamie pod choinkę taki świecznik:

Na żywo jest ładniejszy xd
Po za tym, idę sobie po chodniku, co widzę? Sprzedam yorka miniaturkę! Myślałam, że mnie coś trafi -.-

Zamazałam nr. telefonu.

Na koniec, bo już nie ma co pisać, dam zdjęcia z łączki.

Wedel i Fado podczas przeciągania się patykiem ^^

Tunga.

Rebus i ten, no jak mu tam...

Toya.

Rebus i Loca.

Rufus, Wedel i nowy nieznajomy ^^


Jeszcze napiszę notkę przed sylwestrem, więc na razie nic Wam nie życzę :D
Pozdro!



10 komentarzy:

  1. Na tym ogłoszeniu mogłaś coś napisać...ja bym tak zrobiła xD
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbisty blog ! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki i ten... york miniaturka - porazka..

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pies z twojego Rufusa ; ]
    Dodaję do obserwatorów i będę na moje możliwości komentować każdego twojego posta, liczę na to samo z twojej strony ;D

    http://the-mela-beagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post . Zgadzam się z Invectra .

    OdpowiedzUsuń
  6. Psiaki przesłodkie, najbardziej podobają mi się Wedel, Fado, Toya i Tunga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps, ps. Lilian :D To wyżej, to ja xdd.

    OdpowiedzUsuń
  8. super;) zapraszam na mojego bloga:

    www.dooolin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog ;) oserwuje .!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie
    www.jooolson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy można jeszcze się zapisać, chyba tak :)

    OdpowiedzUsuń